250 de posturi de recrutat in 6 saptamani
In anii premergatori crizei, principala provocare a angajatorilor consta in atragerea celor mai potriviti candidati in conditiilor unui exces de cerere si o supralicitare la nivelul recompenselor acordate.
Clientul nostru, leader european in domeniul marii distributii, planifica o noua deschidere de magazin in 8 saptamani cu 250 posturi disponibile. Aqua a preluat provocarea si a fost responsabila de:
-
crearea unui concept de eveniment care sa permita accesul a cel putin 1200 de candidati intr-un interval foarte scurt de timp
-
dezvoltarea unei campanii media creative, menite sa consolideze imaginea de angajator de top a clientului nostru si totodata sa se incadreze intr-un buget rezonabil
-
desfasurarea propriu-zisa a recrutarii si selectiei unui numar impresionant de candidati in cadrul unor “Zile deschise”
Rezultatele obtinute au fost urmatoarele:
-
utilizarea in premiera in Romania a publicitatii outdoor si radio pentru proiecte de recrutare de masa si reducerea in acest fel cu 40% a bugetului alocat de marketing
-
dezvoltarea unui concept si a instrumentelor de recrutare la cheie pentru a fi utilizate in proiectele viitoare ale clientului
-
recrutarea si selectia a 250 candidati pentru deschiderea noului magazin si crearea unei baze de date cu 100 candidati eligibili disponibili pentru celelalte magazine existente