Integrare dupa achizitie si transformare organizationala
Lider de piata in Romania in domeniul proiectarii, cu o experienta de peste 6 decenii si peste 300 de angajati, a fost achizitionat de un grup de investitori straini. Actionariatul principal a dorit transformarea companiei avand efective supradimensionate raportate la cifra de afaceri, structura invechita si metode de lucru depasite, intr-o organizatie noua, moderna si eficienta.
Interventia consultantilor nostri a constat in:
-
revizuirea structurii organizatorice in conformitate cu practicile internationale din domeniu
-
definirea noilor functiuni, stabilirea rolurilor si responsabilitatilor, a fluxurilor de lucru si a limitelor de responsabilitate
-
crearea unui sistem integrat de evaluare a performantelor si asistarea echipei manageriale in derularea primului exercitiu de evaluare
-
gradarea posturilor si implementarea unui sistem de recompensare bazat pe performanta
-
elaborarea unui manual al angajatilor cu politici si proceduri, insotit de un proces profesionist de integrare a noilor angajati
-
asistarea managementului in crearea unui nou brand de anagajator in vederea atragerii si dezvoltarii talentelor
Dezvoltare organizationala si cresterea vanzarilor
Producator romanesc de mobilier la comanda a decis marirea capacitatii de productie si retehnologizarea cu cele mai moderne echipamente din Romania. Consultantii Aqua au asigurat consultanta de business timp de 2,5 ani si au participat in mod activ la dezvoltarea afacerii in noua unitate de productie prin:
-
definirea structurii organizatorice si dezvoltarea echipei de la 27 angajati la aproape 100
-
implementarea de sisteme, politici si proceduri RU (sistem de evaluare a performantelor, sistem de raportare comerciala, manual de politici si proceduri)
-
asistarea echipei manageriale in implementarea mai multor proiecte
-
crearea unor procese si sisteme functionale care sa sustina cresterea sustenabila a afacerii
-
suport in implementarea sistemelor de calitate si ERP
-
dezvoltarea unor strategii comerciale care sa creasca vizibilitatea pe piata a noilor branduri ale companiei, conducand la o crestere a cifrei de afaceri de 5 ori in 2 ani
-
coordonarea procesului de rebranding al companiei